Zostało nam 24 godziny, żeby zaoszczędzić 500pln i wziąć udział w Kongresie Online Marketingu z warsztatami Facebook i Google Analytics

on

kongresJeśli chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej na temat marketingu online, to 12 marca 2015 odbędzie się IX Kongres Online Marketing.

Tylko do 19. lutego opłata za udział wynosi 899pln (zamiast 1399pln). To i dużo i mało, więc warto się zastanowić czy to akurat dla nas.

Na pewno mają ciekawych prelegentów. Z tych najbardziej znanych:

Marcin Prokop (Dziennikarz, osobowość telewizyjna, felietonista, publicysta)

prof. Jerzy Bralczyk (Językoznawca, specjalista w zakresie języka polityki, mediów i reklamy)

Jarosław Kuźniar (Dziennikarz TVN24, Łączy świat offline z online)

Poza tym mają specjalistów w bardziej specyficznych działkach: ekspert ds. e-mail marketingu, ekspert ds. mediów społecznościowych, ekspert ds. e-commerce, ekspert ds. marketingu w wyszukiwarkach, certyfikowany specjalista AdWords, certyfikowany Trener Google AdWords.

Ich program (zamieszczam poniżej) też jest obiecujący. I nawet jeśli się tam nie wybierzemy, można dzięki niemu zobaczyć co jest aktualnie modne w online marketingu (to na wypadek gdyby ktoś szukał pracy i nie wiedział jakich słów użyć, żeby brzmieć profesjonalnie).

Jeśli ktoś się zdecyduje i weźmie udział to dajcie znać jak się Wam podobało i czy było warto.

Program IX Kongresu Online Marketing:

Pozyskiwanie klientów – osobno dla MSP i dużych firm

Rozkładamy na czynniki pierwsze najskuteczniejsze akcje marketingowe z podziałem na wielkość firmy

  • Jak skutecznie zbierać wartościowe leady za pomocą landing pages i inicjować kontakt marketingowy w obliczu nowego prawa antyspamowego?
  • Jak przygotować formularz, aby zachęcić użytkowników do pozostawienia danych – wyniki badań i testów przeprowadzonych na rzeczywistych przypadkach. Jak uchronić się przed podawaniem fałszywych danych kontaktowych przez użytkowników?
  • Jak wykorzystać obecnych klientów do pozyskania nowych – z jakich nowatorskich narzędzi nalezy korzystać, aby znacznie przyspieszyć proces pozyskiwania nowych leadów i klientów?
  • Jak zwiększyć bazę klientów jednocześnie dbając o jednostkowy koszt jego pozyskania,
  • Jak krok po kroku zaplanować strategię pozyskiwania nowych klientów w mediach społecznościowych – jak skutecznie „wycelować” kampanię w konkretnych użytkowników i na Facebooku? Jak odnaleźć użytkowników po stanowiskach pracy i dotrzeć do konkurencyjnych fanpage’y?

Automatyzacja marketingu

Wykorzystaj nowe możliwości w marketingu, które zostaną docenione przez Zarząd!

  • Jak zacząć i przygotować wdrożenie marketing automation – osobno dla dużych i osobno dla małych i średnich firm? Od czego zacząć i jak etapami go wdrożyc?
  • Jak krok po kroku wykorzystać zachowanie klientów tak, aby przygotować ofertę dostosowaną do ich oczekiwań?
  • Jak zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby zaoszczędzić pieniądze i czas potrzebny na ich przygotowanie oraz wysyłce?
  • Jak wykorzystać marketing automation do oceny i grupowania leadów sprzedażowych?

Skuteczny marketing mix 2015 – na co warto postawić?

Gotowe do zastosowania narzędzia dla MSP, dużych firm, B2B oraz B2C

  • Wyprzedź wydarzenia i wykorzystaj te narzędzia, które będą skuteczne w II poł. roku 2015!
  • Konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy, które zainspirują Państwa na resztę roku i pozwolą dołączyć do bieżącego planu te elementy, które są szczególnie ważne dla klientów,
  • Jak skutecznie dobrać media w zależności od wielkości firmy oraz sektora – gotowe do wdrożenia rozwiązania,
  • Jak zbudować system oceny wartości klienta i sprzedać mu to czego szuka?
  • Jak wykorzystać szybkie do wdrożenia sposoby segmentacji klientów, które zapewnią wartościowy ruch w sklepie internetowym?

E-mail Marketing 2015

Nowe prawo antyspamowe znacznie zmieniło dotychczasowe funkcjonowanie e-mail marketingu

  • Jak w obliczu nowych restrykcyjnych przepisów prawnych skutecznie prowadzić kampanie e-mail marketingowe?
  • Zakładki w Gmail, onet, wp – jak sprawić, aby docierać z komunikatem mimo wprowadzonej segregacji poczty przez ich dostawców? Czy można sprawić, aby komunikaty trafiały do skrzynki odbiorczej?
  • Jak sprawić aby klienci wracali do nas, a nie do konkurencji? Sprawdzone pomysły na efektywną segmentację marketingowych baz danych
  • Jak w praktyce automatyzować e-mail marketing? Sprawdzone, gotowe do wdrożenia rozwiązania,
  • Warsztat zostanie podzielony na dwie cześci – osobno dla MSP i osobno dla dużych firm – tak, aby jak najlepiej dostosować swoje działania w zależności od rodzaju firmy,

Pozycjonowanie 2015

Wyjątkowy blok tematyczny z indywidualnymi konsultacjami

  • Google po raz kolejny zmienił algorytm wyświetlania wyników wyszukiwania – jak rozumieć te zmiany i jak się do nich dostosować?
  • Jak rozmawiać z agencją SEO , aby nie spowodowała nieodwracalnych szkód w wyświetlaniu Państwa strony w wynikach wyszukiwania Google, a jednocześnie jak ją rozliczać z jej pracy?
  • Content marketing – jak sprytnie wykorzystać treść w promowaniu Państwa strony?
  • W jaki sposób poprzez inne produkty Google realnie wpływać na wyświetlanie Państwa serwisu na wysokich pozycjach?
  • Checklista Pozycjonowanie 2015 – Dla każdego Uczestnika lista pozwalająca samodzielnie poprawić pozycjonowanie Państwa strony internetowej

„Śledzenie” klienta w internecie

Podążaj sprytnie za klientem w sieci i przekuj zdobytą uwagę w realny zysk

  • Jak krok po kroku skonfigurować reklamę, która podąża za klientem w sieci? – sprawdzone rozwiązania
  • Jak sprytnie wykorzystać remarketing w mediach społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż?
  • Jak pozyskać klientów, którzy zamierzali dokonać zakupu w sklepie internetowym, ale nie sfinalizowali transakcji?
  • Konfigurowanie remarketingu Google „na żywo” krok po kroku – od wyboru grupy docelowej po szczegółową konfigurację techniczną

Promocja sklepu internetowego – od podstaw po zaawansowane techniki

Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 r.?

  • Jak promować nowo stworzony sklep internetowy w sieci – żelazne zasady, których musisz przestrzegać
  • Jak wdrożyć skuteczne metody pozycjonowania nowych produktów w sklepie, aby były one wyświetlane na najwyższych wynikach w Google? Wzorcowe opisy produktów.
  • Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów online – sprawdzone triki?
  • Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskania klienta w sklepie? – sprawdzone mechanizmy i techniki działania do zastosowania od zaraz
  • W jaki sposób zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem – od koncepcji po wykonanie

NOWOŚĆ ! Tylko u nas!

Certyfikowane warsztaty Facebook Ads

Godzinne warsztaty z ekspertem – doświadczonym Trenerem Facebooka, inspirująca dawka technik, dzięki którym sprytnie wykorzystasz Facebooka do promocji swoich produktów i usług

  • Jak promować wpisy na konkurencyjnych fanpage’ach?
  • W jaki sposób docierać do wybranych grup docelowych oraz konkretnych użytkowników na Facebooku – ukryte możliwości Facebooka dla Marketerów,
  • Jak krok po kroku konfigurować reklamy na Facebooku? – od podstaw po zaawansowane i niestandardowe, ale bardzo skuteczne metody
  • Targetowanie na potrzeby Facebook Ads oraz tworzenie list Custom Audience.
  • Jak w mądry sposób wykorzystać Power Editor w zależności od oczekiwanego efektu? Zaawansowane funkcje, niestandardowe zmienne – prezentacja praktyki na ekranie trenera

Tylko u nas!

Certyfikowane warsztaty Google Analytics

Warsztaty z ekspertem – Certyfikowanym Trenerem Google, który poprowadzi, praktyczne zajęcia jak z Google Analytics zrobić narzędzie codziennej pracy i badania efektywności działań marketingu online

  • Jak „bezboleśnie” wdrożyć narzędzia Google Analytics – od czego zacząć, aby mierzyć „z głową” i prawidłowo interpretować zebrane dane?
  • Jak analizować zachowania klientów ze względu na zdefiniowane segmenty użytkowników? – jakie wnioski wyciągać z raportów Google Analytics?
  • Zaawansowana konfiguracja Google Analytics – triki i nieznane funkcje, które znacznie wpłyną na poprawność decyzji marketingowych.
  • Jak wykorzystać możliwości Google Analitycs do uzyskania raportów o użyteczności strony www?
  • Jak za pomocą Google Analytics testować zmiany na stronach www i ich wpływ na zachowanie użytkowników?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *