Łączymy konto na Facebooku z kontem na Instagramie- to proste!

Takie połączenie tych kont ma naprawdę wiele zalet, które w dużej mierze oznaczają ułatwianie życia samym użytkownikom, a więc odbiorcom. Bardzo często bowiem jest tak, że jedni użytkownicy wolą korzystać z Facebooka, a inni korzystają tylko i wyłącznie z Instagrama. Dzięki połączeniu tych profili, użytkownik, który przypadkiem trafi na stronę firmy w jednym portalu szybko będzie mógł zlokalizować profil tej samem firmy również i na tym drugim portalu społecznościowym, jeśli korzystanie z niego jest dla tego użytkownika wygodniejsze. Dlatego też połączenie Instagrama z Facebookiem sprawia, że użytkownikom łatwiej jest znaleźć naszą stronę, a tym samym– zasięg naszej kampanii reklamowej może być większy, statystyki lepsze, a zwrot z inwestycji w reklamę- bardziej odczuwalny. Ma to też szczególne znaczenie w przypadku docierania do tych osób, które co prawda mają konto na obu portalach, ale korzystają tylko z jednego- może zachęcić je, aby śledziły poczynania firmy w obu tych miejscach.

Czas wykonać połączenie obu kont- można to szybko zrobić w kilku krokach

Tak naprawdę jest to bardzo proste. Wobec tego jak połączyć Instagram z Facebookiem? Musimy wejść do naszej aplikacji Instagram, którą mamy zainstalowaną na telefonie. Następnie wchodzimy w widok naszego profilu i naciskamy przycisk „hamburgerowy” w prawym górnym rogu aplikacji, który rozwija menu. Z dostępnych opcji w menu wybieramy „ustawienia”. W kolejnym kroku musimy wybrać z menu ustawień opcji konta „powiązane konta”. Jeśli powiązanie ma dotyczyć właśnie portalu Facebook- wybieramy tę możliwość. Zostaniemy przekierowani do specjalnego widoku, w którym trzeba będzie zalogować się na portalu Facebook swoimi danymi. Tak naprawdę tym samym kończymy cały proces, a konta są już powiązane. Cały proces nie powinien nikomu sprawić najmniejszych problemów.

Połączenie kont jest wygodne dla użytkowników, ale jest też komfortowe dla samych twórców i osób, które zajmują się prowadzeniem kampanii promocyjnych w tych właśnie mediach społecznościowych. W momencie, kiedy kampania w social mediach dotyczy wielu portali- dobrze jest uspójniać komunikaty i dawać możliwość jak najłatwiejszego dotarcia do publikowanych nowości zainteresowanym odbiorcom. Sami powinniśmy przekonać się o tym, że takie połączenie kont ma sens i daje wiele korzyści.